НЕВРОМАРКЕТИНГ -прва онлајн трибина во рамките на проектот „Женско лидерство во бизнисот“

Во време на пандемија и брза рапидна дигитализација, темата на оваа трибина некако соодветствува со целата ситуација во која се наоѓа светот. Принудени сме да одиме напред, да се потпреме на технологијата, да се дигитализираме а невромаркетингот претставува  иновативен концепт на применета наука за кој очекуваме наскоро да стане дел од нашето секојдневие. Невромаркетингот  е нова алатка во маркетингиндустријата која им овозможува на компаниите да ги добијат вистинските физиолошки и емотивни реакции од купувачите во врска со нивниот бренд.

image1

Предавачка на првата онлајн трибина во рамките на проектот „Женско лидерство во бизнисот“ која се одржа на 25 март 2021 година,  беше  магистер Јасна Стоимирова Величков, основач на првата лабораторија за невромаркетинг во Македонија.

Нејзиниот образовен пат е навидум многу несекојдневен но и многу логички поврзан. Имено Јасна започнува како дипломиран економист на Универзитетот Оксфорд  каде завршува и магистерски студии од областа на меѓународен менаџмент и почнува да работи како аналитичар во компанија за анализа на трговски пазари. Таа своето образование го насочува кон сегментот потрошувач и го специјализира во индивидуалните реакции, со помош на невромаркетингот на СиБиЕс во данска, од каде што зема и сертификат за работа во полето и на крај, завршува и психологија на Оксфорд.

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *